Ugrás a tartalomra.
Akadálymentesítő eszközök megnyitásához nyomja meg a CTRL-ALT-A billentyűkombinációt!

Távhőszolgáltatás

Távfűtés diszpécserszolgálat (0-24):
(49) 341-627 (üzenetrögzítős telefon)

Híreink

Ügyintézés:

Elérhetőségeink- Ügyfélszolgálat - Felügyeleti szervek

TiszaSzolg 2004 Kft. 3580. Tiszaújváros Tisza út 2/F

Telefonszám: (49) 544-310

E-mail:  tiszaszolg@tszolg.hu

Pénzügyi ügyfélszolgálat:

Cím: 3580 Tiszaújváros, Tisza út 2/F. a Központi épület előtti lapos tetős épület

Ügyfélszolgálat és pénztár:

Hétfő: 7.00 – 14.45
Kedd: zárva
Szerda: 7.00 – 19.00
Csütörtök: zárva
Péntek: zárva

Jogi ügyfélfogadás:

Hétfő: 9.00 – 12.00
Szerda: 9.00 – 15.00

Az online ügyintézéshez szükséges információkat megtalálják honlapunkon a Tájékoztatás online ügyintézéshez menüpont alatt.

Számlával, változással kapcsolatos bejelentések: (49) 544-323

Időpontfoglalás:

Jogi ügyfélszolgálat:

Telefon: (49) 341-157, vagy (49) 544-310/118-as mellék

Fogyasztóvédelmi referens: Tóth Anita

Telefon: (49) 341-157

Távfűtés diszpécserszolgálat (0-24):

Telefon: (49) 341-627 (üzenetrögzítős telefon)

Lakáskarbantartó csoport, gyors hibaelhárítás (Tiszaújváros területén):

Telefon: 6:00-14:00: (70) 333-74-84 14:00 után: (70) 333-74-87

Műszaki ügyfélszolgálat:

  • Távfűtés: (49) 341-627
  • Hibabejelentés: Központ: (49) 544-310, vagy (49) 544-320

Az e-mailben, online megküldött bejelentések, panaszok érkeztetésére a bejelentést követő legközelebbi munkanapon kerül sor.

Érvényes szolgáltatási díjak:

Hibabejelentés

Távfűtés diszpécserszolgálat (0-24):

(49) 341-627 (üzenetrögzítős telefon)

Tájékoztatás online ügyintézéshez

Tisztelt Ügyfeleink!

Befizetéseiket egyedi utalással, postai vagy banki befizetéssel teljesíthetik. Átutalás esetén kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a befizető fizetőkódját, nevét, címét.

Ügyfélszolgálatunkon munkatársaink telefonos és elektronikus úton állnak rendelkezésükre.

Telefonszám: 06-49-544-323

e-mail: ugyfelszolgalat@tszolg.hutiszaszolg@tszolg.hu

A bejelentésekhez szükséges dokumentumokat az alábbiakban ismertetjük:

A szükséges dokumentumok a http://www.tszolg.hu/index.php/dokumentumtar weboldalról az ügyfélnyomtatványok mappából tölthetők le.

A Díjfizető (Fogyasztó) személyében bekövetkezett változást 8 napon belül mind a régi, mind az új Díjfizető kötelesek bejelenteni a TiszaSzolg 2004 Kft. és a Társasházak között fennálló Általános Közszolgáltatási Szerződés 5. pontja szerint „A Díjfizető személyének változását a régi és az új Díjfizető a változástól számított 8 napon belül köteles a Távhőszolgáltatónak írásban bejelenteni és ezzel egyidejűleg erről a Felhasználó képviselőjét értesíteni. A Díjfizetők személyében bekövetkező változások nem érintik a Felhasználó és a Távhőszolgáltató között létrejött Szerződés érvényességét. A Díjfizető a változás időpontjától jogosult a szerződésben foglaltak szerint a szolgáltatás igénybevételére és ugyanezen időponttól köteles a távhőszolgáltatás díjainak megfizetésére.”

A bejelentéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

Adásvételi vagy Ajándékozási szerződés esetén:

  • mindkét fél igazolja aláírásával a Nyilatkozat – tulajdonosváltozás nyomtatványon a változás tényét
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat mindkét fél részéről
  • adásvételi, ajándékozási szerződés (vagy egyéb tulajdonosváltozást eredményező szerződés), vagy 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles), melyen már be van jegyezve az új tulajdonos
  • melegvízmérőóra állás

Halálozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • ha még nincs Hagyatékátadó végzés akkor Halotti anyakönyvi kivonat bemutatása szükséges,
  • ha van jogerős Hagyatékátadó végzés, akkor annak bemutatása
  • ha az ingatlan közös tulajdonban volt akkor ezt igazoló 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles)
  • melegvízmérőóra állás
  • ha a Hagyatékátadó végzésben több örökös van megnevezve, akkor elég annak jelezni a változást, akinek a nevére a továbbiakban a számlát kérik kiállítani

Névváltozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • Személyigazolvány és Lakcímkártya másolatát juttassa el postai vagy elektronikus úton

A szolgáltatás minden esetben a bejelentést követő hónap első napjával kerül az új Díjfizető (Fogyasztó) nevére Társaságunk Távhőszolgáltatási Üzletszabályzatának 18.6. pontja alapján „A távhőszolgáltató a közszolgáltatási díjról szóló számlát a tárgyhó első napján a nyilvántartásban Felhasználóként/Díjfizetőként, ennek hiányában a felhasználási hely tulajdonosaként szereplő természetes vagy jogi személy nevére állítja ki.”

Kérjük a fenti dokumentumokat aláírva postai vagy elektronikus úton eljuttatni Társaságunkhoz.

Köszönjük szíves megértésüket!

Számlázási információk

Díjnet elektronikus számla kép

Ügyfélelégedettség

Társaságunk számára fontos, hogy Fogyasztóinktól folyamatosan visszajelzéseket kapjunk tevékenységeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Szeretnénk minél jobban megismerni Partnereink véleményét eddigi munkánkról, annak érdekében, hogy ezek alapján javítani, fejleszteni tudjuk szolgáltatásainkat, valamint Ügyfeleink igényeinek minél magasabb színvonalon tehessünk eleget a jövőben is.

Kérjük, töltse ki kérdőívünket, ossza meg velünk észrevételeit.

Segítőkész együttműködését előre is köszönjük!

Kérjük értékelje az alábbi kérdéseket egy ötös skálán, ahol az 1-es jelentése egyáltalán nem megfelelő, 2-elégséges, 3-megfelelő, 4-jó, 5-kiváló teljesítést jelent.

Kérjük, értékelje Nincs információm-ra akkor, ha az adott tevékenységgel kapcsolatban nincs információja, tapasztalata. Felhívjuk Tisztelt Fogyasztóink figyelmét, hogy a megfogalmazott észrevételekre, véleményekre, javaslatokra Társaságunk csak akkor tud visszajelzést adni, amennyiben nevét és elérhetőségét is megadja. Kérjük, hogy amennyiben a TiszaSzolg 2004 Kft. felé az alábbiakban megfogalmazott észrevételeire, véleményére, javaslataira visszajelzést szeretne kapni nevét, elérhetőségét megadni szíveskedjen! Megadott adatait Társaságunk az Adatvédelmi Szabályzat előírásainak megfelelően kezeli.

Mennyire elégedett Ön, a társaságunk nyújtotta közösségi szolgáltatásokkal:

18 - 19 =

Hőszolgáltatás

A Hőszolgáltató üzem tevékenységei:

  • Távfűtött épületekben, lakásokban fűtés- és használati melegvíz-, valamint a közületi felhasználók számára forróvizes távhő szolgáltatás (Tiszaújváros kötelezően távfűtéssel ellátásra kijelölt területén).
  • Együttműködés a Tisza-Therm Kft.-vel, a távfűtési hőenergia termelőjével.
  • A városi távfűtőrendszer vezeték hálózatának, hőközpontjainak, hőfogadóinak üzemeltetése és hibaelhárítása, karbantartása, fejlesztése.
  • Távfűtés irányítástechnikai rendszer működtetése, energiagazdálkodás.
  • A szolgáltatási mérések karbantartása és hitelesítése.

A szolgáltatási rendszer főbb jellemzői: 

JellemzőÉrték

Távfűtőrendszer lekötött csúcsteljesítménye:

39,3 MW

Távfűtött lakások száma:

5519 darab

Távfűtött lakások légtérfogata:

733 267 légm3

Éves felhasznált összes hőmennyiség:

~267 000 GJ

Lakossági felhasználás aránya:

~80 %

Használati melegvíz előállításra fordított hőmennyiség:

~61 000 GJ

Távfűtő vezeték hálózat hossza:

 

Hőközpontok száma:

87 darab

Hőfogadók száma:

105 darab


A keringetett fűtési forróvíz változó tömegáramú keringtetését a Tisza-Therm Kft. a Tiszaújvárosi Fűtőműből végzi.

A fűtési- és használati melegvíz szolgáltató rendszer működtetését 24 órás diszpécserszolgálattal és távfelügyeleti rendszer segítségével végzi részlegünk.

A szolgáltatási mérések hitelesítése - a törvény által előírt - 4 évente történik.
A szolgáltatórendszer karbantartása, felújítása folyamatos program szerint történik. 2005-ig elkészült a hőközpontok átalakítása változó-tömegáramú szabályozással 90 %-ig. A következő meghatározó feladat a gerincvezeték hálózat rekonstrukciója.
Egyedi megállapodások alapján karbantartási, üzemeltetési munkákat végez a részleg a felhasználói berendezéseken is.

Távfűtési kérelmekkel és építési engedélyezési közműegyeztetéssel kapcsolatos ügyintézés:
A felhasználó változással kapcsolatos adatok bejelentését, az új felhasználói igények bejelentését, a szükséges egyeztetéseket a TiszaSzolg 2004 Kft. telephelyén, a Tisza út 2/F. szám alatti irodaépületben lehet megtenni.

A Kft. dokumentumait Tiszaújváros Város Önkormányzatának dokumentumtár rendszerében kerülnek eltárolásra.

A teljes dokumentumtár elérhetősége (a link új lapon nyílik meg): http://dokumentumtar.tiszaujvaros.hu/

Óraállás

 Óratípusok óraállások leolvasásához

Hogyan kell vízmérőt olvasni?

A számkijelzős vízórán a mérőállás közvetlenül leolvasható. A leolvasás megkönnyítése miatt előfordul, hogy az utolsó négyzet nagyobb. Ebben az esetben a nagyobb négyzetben lévő számot is le kell olvasni, mert ez a szám is "egész" m3-t jelent! Nem számkijelzős mérő esetén a kismutatók jelzik az egész m3 alatti fogyasztást. Ezek leolvasása nem szükséges!
A mérők gyári száma megtalálható a számlapon a négyzetek felett vagy a mérő külső fémgyűrűjén.

Hitelesség, hitelesítés

Az 1991. évi XLV. számú mérésügyi törvény szerint a vízmérők a kötelező hitelesítésű mérőeszközök körébe tartoznak, forgalomba kerülésük előtti első, kötelező hitelesítésüket a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal (MKEH) - korábban Országos Mérésügyi Hivatal (OMH) - végzi el. Az MKEH a hitelesítési eljárás során a mérőt tanúsító jellel látja el, amely tartalmazza a hitelesítés évét. A mellékvízmérők hitelességi ideje 8 év, ezért azokat a hitelesítés évétől számított nyolcadik évben cserélni, vagy újrahitelesíteni szükséges.
A mellékvízmérők hitelességéről mindig a tulajdonosnak kell gondoskodni. A mellékvízmérők hitelességének lejárati időpontjáról a szolgáltató minden esetben tájékoztatja a felhasználót.

Óraállások bejelentése

A TiszaSzolg 2004 Kft-nél a fogyasztóinknak lehetőségük van a melegvizes mellékvízmérő fogyasztási értékeinek a rendszeres jelentésére, melyet megtehetnek ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje alatt személyesen vagy a (49) 544-323 telefonszámon, továbbá a távfűtés diszpécserszolgálatán minden nap 0-tól 24 óráig a (49) 341-627 (üzenetrögzítős telefon) telefonszámon.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

Hétfő: 7:00-tól 14:45-ig
Kedd: az ügyfélfogadás szünetel
Szerda: 7:00-tól 19:00-ig
Csütörtök: az ügyfélfogadás szünetel
Péntek: az ügyfélfogadás szünetel

A Kft. dokumentumait Tiszaújváros Város Önkormányzatának dokumentumtár rendszerében kerülnek eltárolásra.

A teljes dokumentumtár elérhetősége (a link új lapon nyílik meg): http://dokumentumtar.tiszaujvaros.hu/

Panaszügyintézés

A panaszok benyújtásával és intézésével kapcsolatos információk

Az igénybe vett szolgáltatással szemben a fogyasztó szóban, illetve írásban nyújthat be panaszt a TiszaSzolg 2004 Kft. ügyfélszolgálatán. Szóban előterjesztett panasznak minősül az élőszóban előadott, valamint az élőszó továbbítására alkalmas elektronikus hírközlési eszközön (pl. telefon) közölt panasz; írásban előterjesztettnek a levél, telefax útján, továbbá bármely olyan eszközzel továbbított panasz, mely lehetővé teszi a címzett számára, hogy a benne foglalt – kézzel vagy géppel írott – adatokat megismerje.

A fogyasztó által előadott szóbeli panaszt az ügyfélszolgálati munkatársak azonnal megvizsgálják, és lehetőség szerint orvosolják.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról a TiszaSzolg 2004 Kft-nél rendszeresített nyomtatvány alapján az ügyfélszolgálat munkatársai jegyzőkönyvet vesznek fel.

A fogyasztónak lehetősége van arra is, hogy a panaszt telefonon adja elő. Ebben az esetben az ügyfélszolgálati munkatársak felhívják a fogyasztó figyelmét arra, hogy a panaszról hangfelvétel készül, melyet egyedi azonosítószámmal látnak el.

A hangfelvétel azonosítószámáról minden esetben tájékoztatják a fogyasztót.

A hangfelvételt Társaságunk öt évig őrzi meg, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre bocsátja.

A telefonos úton előterjesztett panaszt az ügyfélszolgálati munkatársak azonnal megvizsgálják, és lehetőség szerint orvosolják.

Az írásban előterjesztett panaszt, valamint az olyan szóbeli és telefonos úton előadott panaszt, melynek azonnali kivizsgálására és orvoslására nincs lehetőség, a beérkezését követően 15 napon belül (amennyiben a panasz nem a távhőszolgáltatást, mint közszolgáltatást érinti, hanem Társaságunk egyéb szolgáltatásaihoz, például a Tiszaújvárosi Gyógy- és Strandfürdő működéséhez kapcsolódik 30 napon belül) a TiszaSzolg 2004 Kft. ügyfélszolgálata vagy más, illetékes szervezeti egysége írásban – pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva – válaszolja meg. A válasz megküldése történhet postai vagy elektronikus úton, illetve fax igénybevételével is.

Amennyiben a határidőt helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresése miatt meg kell hosszabbítani, erről a fogyatót a 15 napos (nem távhőszolgáltatást érintő panasz esetén a 30 napos) ügyintézési határidő lejárta előtt az ügyfélszolgálat vagy az illetékes szervezeti egység tájékoztatja.

Az ügyintézési határidő legfeljebb 15 nappal hosszabbítható meg.

Amennyiben a fogyasztó a válaszlevélben foglaltakkal nem ért egyet, úgy jogosult az alábbi szervezetek eljárásának kezdeményezésére:

Illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Székhely: 3525 Miskolc, Városház tér 1. B. ép. III. em.

Telefon: +36 46 / 512-971

Honlap: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap

E-mail:  fogyasztovedelem@borsod.gov.hu

Illetékes Békéltető Testület:

B.-A.-Z. Megyei Békéltető Testület

Székhely: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Tel.: 46/501-091, 46/501-870

E-mail cím:  kalna.zsuzsa@bokik.hu

Honlap: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Számlareklamáció

A távhőszolgáltató a felhasználó/díjfizető által benyújtott, számlázással összefüggő kifogást megvizsgálja, és indokoltság esetén a számla korrekcióját elvégzi, jogtalan számlázás esetén a jóváírásról gondoskodik.

Amennyiben a számlareklamáció nem jogos, a távhőszolgáltató a panaszt érintő elszámolási, számlázási kérdésről részletes felvilágosítást ad az ügyfél részére.

Mérőreklamáció

Az elszámolási mérő meghibásodására utaló – felhasználó tulajdonát képező – felhasználói bejelentéseket, eseményeket a távhőszolgáltató nyilvántartásba veszi, a mérést és a mérőket a lehető legrövidebb (2 nap) időn belül felülvizsgálja, és a meghibásodás jellegétől függően az intézkedéseket megteszi.

A mérőeszközök felszereléséről, leszereléséről, illetve cseréjéről a szolgáltató a nála nyilvántartott adatok alapján előzetesen értesíti a felhasználó képviselőjét. (A kapcsolatfelvétel sikerességétől függetlenül a távhőszolgáltató a mérőcserét elvégzi.)

A leszerelt, felszerelt illetve cserélt mérőeszközök adatait a távhőszolgáltató jegyzőkönyvben rögzíti, amelyet a felhasználó és a szolgáltató képviselője aláírásával igazol.

A távhőszolgáltató a tulajdonában vagy fenntartásában lévő, az elszámolás alapját képező mérőeszköz mérésügyi megfelelőségét és a mérés technológiai helyének megfelelőségét a felhasználó kérésére köteles a külön jogszabályban meghatározott szervvel megvizsgáltatni.

Amennyiben a mérőeszköz mérési hibája a mérésügyi előírásokban meghatározott mértéket túllépi vagy más ok miatt hiteles mérésre alkalmatlan, a mérő vizsgálatával felmerült minden költség és a mérőcsere költsége a távhőszolgáltatót terheli. Amennyiben a vizsgálat szerint a mérő helyesen működik, illetőleg a megengedett hibahatárt nem lépi túl, az előző költségeket a távhőszolgáltató áthárítja a felhasználóra.

Szolgáltatási-minőség elégtelenségi kifogások

Ha a távhőszolgáltató által szolgáltatott távhő mennyiségi és minőségi paraméterei mind a szolgáltató, mind a fogyasztó számára bizonyíthatóan eltérnek a közszolgáltatási szerződésben és az üzemviteli megállapodásában meghatározott értékektől, a felhasználó minőségi reklamációval fordulhat a szolgáltatóhoz, és jogos reklamáció esetén a szerződésben, illetve az önkormányzat rendeletében meghatározott díjvisszatérítés illeti meg.

A távhőszolgáltató a – szóban és írásban tett – bejelentéseket regisztrálja, a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálja, és indokolt esetben a szükséges intézkedéseket megteszi. Az általa okozott – távhőellátási minőségi hiba miatt bekövetkezett – káreseményeknél a szolgáltató a Ptk. előírásainak megfelelő kártérítésre kötelezett.

Fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek:

-         Fogyasztóvédők Országos Egyesülete

-         Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület

-         Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete