Strandfürdő nyitása

Kedves Vendégeink!

Örömmel értesítjük Önöket arról, hogy a Tiszaújvárosi Gyógy- és Strandfürdő hideg vizes strandmedencéit várhatóan 2020. június 27-én, szombaton, 9:00 órakor megnyitjuk.

A részletekről a továbbiakban folyamatosan tájékoztatni fogjuk kedves vendégeinket.

TiszaSzolg 2004. Kft.

Személyes ügyintézés felfüggesztése

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az új típusú koronavírus terjedésének megakadályozása céljából ügyfélszolgálati irodánkban a személyes ügyintézést 2020. március 17. napjától ideiglenesen felfüggesztjük.

Befizetéseiket egyedi utalással, postai vagy banki befizetéssel teljesíthetik. Átutalás esetén kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a befizető fizetőkódját, nevét, címét.

Ügyfélszolgálatunkon ezen időszak alatt munkatársaink telefonos és elektronikus úton állnak rendelkezésükre.

Telefonszám: 06-49-544-323

e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A bejelentésekhez szükséges dokumentumokat az alábbiakban ismertetjük:

A szükséges dokumentumok a http://www.tszolg.hu/index.php/dokumentumtar weboldalról az ügyfélnyomtatványok mappából tölthetők le.

A Díjfizető (Fogyasztó) személyében bekövetkezett változást 8 napon belül mind a régi, mind az új Díjfizető kötelesek bejelenteni a TiszaSzolg 2004 Kft. és a Társasházak között fennálló Általános Közszolgáltatási Szerződés 5. pontja szerint „A Díjfizető személyének változását a régi és az új Díjfizető a változástól számított 8 napon belül köteles a Távhőszolgáltatónak írásban bejelenteni és ezzel egyidejűleg erről a Felhasználó képviselőjét értesíteni. A Díjfizetők személyében bekövetkező változások nem érintik a Felhasználó és a Távhőszolgáltató között létrejött Szerződés érvényességét. A Díjfizető a változás időpontjától jogosult a szerződésben foglaltak szerint a szolgáltatás igénybevételére és ugyanezen időponttól köteles a távhőszolgáltatás díjainak megfizetésére.”

A bejelentéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

Adásvételi vagy Ajándékozási szerződés esetén:

  • mindkét fél igazolja aláírásával a Nyilatkozat – tulajdonosváltozás nyomtatványon a változás tényét
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat mindkét fél részéről
  • adásvételi, ajándékozási szerződés (vagy egyéb tulajdonosváltozást eredményező szerződés), vagy 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles), melyen már be van jegyezve az új tulajdonos
  • melegvízmérőóra állás

Halálozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • ha még nincs Hagyatékátadó végzés akkor Halotti anyakönyvi kivonat bemutatása szükséges,
  • ha van jogerős Hagyatékátadó végzés, akkor annak bemutatása
  • ha az ingatlan közös tulajdonban volt akkor ezt igazoló 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles)
  • melegvízmérőóra állás
  • ha a Hagyatékátadó végzésben több örökös van megnevezve, akkor elég annak jelezni a változást, akinek a nevére a továbbiakban a számlát kérik kiállítani

Névváltozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • Személyigazolvány és Lakcímkártya másolatát juttassa el postai vagy elektronikus úton

A szolgáltatás minden esetben a bejelentést követő hónap első napjával kerül az új Díjfizető (Fogyasztó) nevére Társaságunk Távhőszolgáltatási Üzletszabályzatának 18.6. pontja alapján „A távhőszolgáltató a közszolgáltatási díjról szóló számlát a tárgyhó első napján a nyilvántartásban Felhasználóként/Díjfizetőként, ennek hiányában a felhasználási hely tulajdonosaként szereplő természetes vagy jogi személy nevére állítja ki.”

Kérjük a fenti dokumentumokat aláírva postai vagy elektronikus úton eljuttatni Társaságunkhoz.

Köszönjük szíves megértésüket!

Óvintézkedések a TiszaSzolg 2004 Kft. ügyfélszolgálatán

A TiszaSzolg 2004 Kft. ezúton tájékoztatja fogyasztóit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése miatt a személyes ügyfélszolgálati irodában óvintézkedéseket vezetett be.

A társaság a személyes ügyfélszolgálati irodájában (Tisza út 2/F) az ügyfélváróban található asztalon, valamint a pénztár pulton az ügyfelek által használható kézfertőtlenítő szereket helyezett ki, amelyeket az ügyintézés előtt és után is igénybe vehetnek az ügyfélszolgálat látogatói.

Társaságunk egyben arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban, amennyiben lehetséges, kapcsolattartásra a telefonos (06-49-544-323) vagy az elektronikus (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) lehetőségeket használják.

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a koronavírus hatására kialakult helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.

Köszönjük ügyfeleink együttműködését, az esetleges kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

TiszaSzolg 2004 Kft.

Decemberi nyitvatartás

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy decemberi nyitvatartásunk a következőképpen alakul:

     12.07. szombat          7:00 – 12:00

     12.14. szombat          7:00 – 12:00

     12.23. hétfő               7:00 – 12:00

     12.30. hétfő               7:00 – 14:45

     12.31. kedd               7:00 – 12:00

 

Jogi ügyfélfogadás 2019.12.18-ig a megszokott időben.

 

A hónap többi napján az ügyfélfogadási idő változatlan.