Pályázat - központifűtés- és csőhálózat-szerelő

TiszaSzolg 2004 Kft. pályázatot hirdet:

KÖZPONTIFŰTÉS- ÉS CSŐHÁLÓZAT-SZERELŐ MUNKAKÖR

betöltésére 3 hónap próbaidő kikötéssel, határozatlan időre szóló munkaszerződéssel.

Munkaköri feladatok: a munkahelyi vezető iránymutatása alapján részvétel a Társaság tulajdonában lévő hőközpontok, hőfogadó állomások, primer és szekunder vezetékhálózatok felújítási és karbantartási munkálataiban, továbbá a társasházakat érintő, távhőszolgáltatással összefüggő feladatok (pl. légtelenítések elvégzése) ellátásában.

Pályázati feltételek:

  • központifűtés- és csőhálózat-szerelői végzettség (szakmunkás végzettség)
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent: 

  • tiszaújvárosi lakhely
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

A pályázathoz csatolni kell:

  • szakmai, fényképes önéletrajz
  • motivációs levél
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy pozitív elbírálás esetén vállalja az erkölcsi bizonyítvány beszerzését a munkaszerződés megkötésének időpontjára
  • oklevelek, bizonyítványok másolatai

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 7.

A pályázat benyújtásának módja:

  • postai úton: 3580 Tiszaújváros, Tisza út 2/F. vagy
  • személyesen a Társaság titkárságán, munkanapokon 8-14 óráig vagy
  • elektronikus úton a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldve, a tárgy rovatban „központifűtés- és csőhálózat-szerelő” feltüntetésével

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 17.

Bérezés: megegyezés szerint

Az állás 2019. május 22. napjától tölthető be.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető:
Fakó Barnabás távhő üzemvezető 70/333-7571

Melegvíz mérő órák olvasása

Tájékoztatjuk, Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a melegvíz mérő órák olvasását


2019. április 15-től április 26-ig végezzük.

Kérjük Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a lakásba való bejutást biztosítsák a megjelölt időpontban a vízmérő órát olvasó kollégáink számára.

Amennyiben a bejutást nem tudják biztosítani, úgy lehetőségük van a bejárati ajtóra kifüggeszteni a lakás melegvíz mérő órájának állását, vagy pedig bejelenthetik azt az alábbi elérhetőségeken:

  • Telefonon

Diszpécserszolgálat: 49-341-627 (0-24 órás)

Ügyfélszolgálat: 49-544-323 (ügyfélfogadási időben)

  • Elektronikusan

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kérjük Fogyasztóinkat, hogy a bejelentéskor törekedjenek a pontos adatok megadására, elkerülendő a téves tartalommal történő számlakiállítást.


Kérjük, együttműködésükkel segítsék munkánkat!


Tisztelettel:

TiszaSzolg 2004 Kft.

A melegvíz-szolgáltatás fogyasztói és szolgáltatói berendezései

Gyakran tapasztaljuk, hogy a melegvíz-szolgáltatással kapcsolatban, különösen ha ennek minőségét a fogyasztók bármely okból kifogásolják,  még mindig előfordulnak félreértések, illetve tévhitek. Így a következőkben megpróbáljuk ezeket röviden összefoglalni.

A távhőszolgáltatónak az a feladata, hogy a hőközpontba érkező vezetékes ivóvizet hőcserélőn keresztül áramolva felmelegítse, és a hőközpontba telepített cirkulációs szivattyúval keringtesse a felhasználói meleg-vízhálózatban, a lakóközösség által igényelt hőfokon (a hőközponti tárolótartály induló hőfoka általában: 42-50 °C).

A távhőszolgáltatói tulajdon az épületekben található hőközpont falával véget ér. Kivételt csak a több épületet ellátó, földalatti melegvíz-vezetékek képeznek, amelyek a hőközpontokon kívül vannak ugyan, mégis a távhőszolgáltató tulajdonába tartoznak.

Az épületekben lévő használati-melegvíz- és cirkulációs vezetékhálózat és ezek szerelvényei a fogyasztó tulajdonában vannak, így azok működőképességének fenntartása, karbantartása, javítása, felújítása a felhasználó (lakóközösség) feladata.

Sokszor kapunk olyan bejelentéseket, hogy a minőség, a nyomás vagy a hőmérséklet tekintetében nem megfelelő a melegvíz-szolgáltatás. Ilyen esetekben – ha a hiba a hőközponton belül található – a távhőszolgáltató szakemberei a legrövidebb időn belül igyekeznek a hibát elhárítani.

Azonban sokszor tapasztaljuk, hogy a hibajelenségeket a felhasználó tulajdonában lévő elöregedett, vízköves melegvíz vezetékhálózat, azok szerelvényei, vagy a nem szakszerűen bekötött berendezések okozzák. Ilyen esetekben a hiba feltárása és javítása a felhasználó lakóközösség feladata, hiszen ezek a berendezések a lakók közös tulajdonát képezik. Amennyiben a lakóközösség az ilyen jellegű hibaelhárításokra Cégünk Lakáskarbantartó csoportjával szerződést kötött, akkor a karbantartó csoport szakemberei végzik el az ilyen jellegű hibafeltárásokat és javításokat.

Felhívjuk azonban arra is a figyelmüket, hogy jogszabályi előírás alapján a fogyasztó csak a távhőszolgáltató előzetes hozzájárulásával létesíthet új felhasználói berendezést, helyezhet át, alakíthat át és szüntethet meg meglévő felhasználói berendezést. Ebbe a körbe beletartoznak a használati-melegvíz ellátó felhasználói berendezések is.

Kérjük, hogy az ilyen jellegű munkákat a megkezdés előtt 3 munkanappal jelentsék be ügyfélszolgálatunkon, kivéve, ha Cégünk Lakáskarbantartó csoportja végzi ezeket a munkálatokat.

Kérjük tisztelt Fogyasztóinkat, hogy amennyiben a melegvíz szolgáltatással kapcsolatban hibát tapasztalnak, úgy azt az alábbi elérhetőségeken jelezzék felénk:

Lakáskarbantartó csoport, gyors hibaelhárítás (Tiszaújváros területén):
- 6.00-14.00: (70) 333-74-84
- 14.00 után: (70) 333-74-87

Távfűtés diszpécserszolgálat (0-24):
- (49) 341-627 (üzenetrögzítős telefon)
- (70) 333-74-76

TiszaSzolg 2004 Kft.